طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل

ساخت وبلاگ

 

چرا باید سایت را برای کاربران موبایل بهینه کرد

امروزه بحث موبایل در میان گسترش دهنده های وب بسیار داغ است.با رشد میزان فروش موبایل های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنها به دنیای مجازی سوال های فراوانی ایجاد شده است.در این پست سعی میکنیم ۲۰ نکته را که کاربران موبایل‌ها و تبلت‌ها در ذهن خود دارند را مطرح کنیم. بحث بهینه سازی وبسایت برای موبایل موضوعی است بسیار تازه که ادغامی است از سئو و طراحی.شاید به جرات بتوان گفت یکی از سخت ترین بخش های On Page سئو موبایل یا بهینه سازی وبسایت برای موبایل میباشد.

امروزه بحث موبایل در میان گسترش دهنده های وب بسیار داغ است.با رشد میزان فروش موبایل های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنها به دنیای مجازی سوال های فراوانی ایجاد شده است.در این پست سعی میکنیم ۲۰ نکته را که کاربران موبایل ها و تبلت ها در ذهن خود دارند را مطرح کنیم.
بحث بهینه سازی وبسایت برای موبایل موضوعی است بسیار تازه که ادغامی است از سئو و طراحی.شاید به جرات بتوان گفت یکی از سخت ترین بخش های On Page سئو موبایل یا بهینه سازی وبسایت برای موبایل میباشد.در کشور ما هنوز به این موضوع زیاد پرداخته نشده است.یکی از نیازهای اولیه و مهم اصل در ایجاد وبسایتی بهینه برای موبایل های هوشمند داشتن پوسته واکنش گرا (Responsive) است.از نمونه وبسایت های فارسی زبان که دارای این نوع پوسته هستند میتوان به پادکستر و یا وب تارگت اشاره کرد.

نکته: کلیه آمارها و اطلاعات ارائه شده در این پست براساس اطلاعاتی میباشد که گوگل منتشر کرده است.

نظرکاربران  در مورد تجربه مرور صفحات وب با موبایل

    ۹۶ درصد کاربران با وبسایت هایی مواجه میشوند که برای مرور از طریق موبایل طراحی نشده اند.

    ۶۷ درصد کاربران تمایل دارند که سرویس یا محصول خاصی را از طریق وبسایت هایی که برنامه ریزی ویژه ای برای کاربران موبایل دارند خریداری کنند.
    ۷۴ درصد کاربران بیان کرده اند که مایل هستند درآینده باز هم به وبسایت هایی که طراحی پوسته موبایل دارند سربزنند.
    از طرف دیگر ۷۴ درصد کاربران که محصولی را از طریق موبایل پیدا میکنند به دیگر وبسایت ها هم سرمیزنند.
    ۵۲ درصد کاربران بیان کرده اند که تجربه منفی آنها از بررسی سایت های بدون پوسته موبایل باعث ایجاد ذهنیت منفی در مورد شرکت می شود.
    حتی اگر کاربران از محصول شما راضی باشند امکان استفاده آن در وبسایت های بدون پوسته موبایل ۵۰ درصد کمتر است.
    ۴۸ درصد کاربران بیان کرده اند که از بررسی وبسایت هایی که پوسته موبایل ندارند خسته میشوند.۳۶ درصد نیز گفته اند که احساس میکنند در حال تلف کردن وقت خود هستند.
    ۴۸ درصد گزارش داده اند که شرکت هایی که پوسته موبایل ندارند در مورد کار خود کمتر احساس مسئولیت میکنند.

 

تجربه ایده ال کاربران موبایل

    ۷۶ درصد کاربران مایل هستند که مکان جغرافیایی را از طریق وبسایت های بهینه برای موبایل پیدا کنند.
    ۶۱ درصد تمایل دارند که با یک دکمه در سایت با شرکت تماس بگیرند.۵۴ درصد میخواهند با یک کلیک با شما از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند.
    ۵۳ درصد میخواهند که اپلیکیشن را از طریق پوسته موبایل دریافت کنند.
    ۴۸ درصد کاربران میخواهند که به اکانت های شبکه های اجتماعی شرکت از طریق پوسته موبایل سایت دسترسی پیدا کنند.
    ۴۱ درصد میخواهند که فیلم معرفی شرکت را از طریق موبایل مشاهده کنند.
    ۷۸ درصد کاربران میخواهند از طریق یک یا دو کلیک در پوسته موبایل بتوانند به چیزی که میخواهند برسند.همین درصد علاقه مند هستند که از طریق باکس جستجوی ساده در پوسته موبایل به موارد مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
    ۷۶ درصد کاربران میخواهند که وبسایت در موبایل ها با صفحه نمایش کوچک بدون مشکل نمایش داده شوند.۶۴ درصد میگویند ترجیح میدهند به جای اسکرول افقی اسکرول عمودی داشته باشند.
    ۶۹ درصد تقاضای دکمه های بزرگ تر دارند که به راحتی بر روی آنها کلیک کنند.
    ۷۴ درصت ترجیح میدهند پوسته ساده و کارآمد باشد.
    ۷۴ درصد گفته اند که میخواهند از طریق یک دکمه به نسخه معمولی سایت وارد شوند.
    ۷۳ درصد کاربران میخواهند اطلاعات موجود در سایت به راحتی برای دسترسی در آینده ذخیره شود.
    ۷۳ درصد هم اعلام کرده اند که فرم های کوتاه با فیلدهای کمتر از نظر آنها بهتر است.

هنوز وبسایت خود را برای موبایل بهینه نکرده اید؟این فرصت را از دست ندهید.درصد استفاده از موبایل های هوشمند در ایران در حال رشد میباشد.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات میان متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان ، طراحی سایت تبریز

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:33

 

معرفی الگوریتم جدید گوگل به نام مرغ مگس خوار

مرغ مگس خوار الگوریتم جدید گوگل است که به تازگی به الگوریتم های جستجو اضافه شده است. مرغ مگس خوار یا Hummingbird بر خلاف الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک افزونه آنتی اسپم نیست بلکه بر روی بهینه سازی پرس و جوهای کاربران کار میکند.

مرغ مگس خوار الگوریتم جدید گوگل است که به تازگی به الگوریتم های جستجو اضافه شده است. مرغ مگس خوار یا Hummingbird بر خلاف الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک افزونه آنتی اسپم نیست بلکه بر روی بهینه سازی پرس و جوهای کاربران کار میکند.

تفاوت الگوریتم جدید گوگل - مرغ مگس خوار با الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن
الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی روش های شناسایی اسپم گذاشته بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از سایت های دیگر، روش های متقلبانه در داخل سایت مانند کلوکینگ و... را به عهده دارد و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و سایت های اقدام به خریداری لینک برای بهبود رنکینگ خود می کنند را عهده دار است. هر دو الگوریتم فوق در حال مبارزه با سئوی سیاه هستند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی سیاه و سفید می باشند.

الگوریتم جدید گوگل - مرغ مگس خوار بر خلاف این دو الگوریتم یک افزونه ضد اسپم نیست بلکه افزونه ای برای تجزیه و تحلیل عباراتی است که کاربر برای جستجو وارد کرده. گوگل با این کار می تواند نتایج بهتری را به کاربران نمایش دهد و با استفاده از الگوریتم مرغ مگس خوار می تواند نتایج خود را بهبود بخشد. در واقع الگوریتم جدید گوگل تاثیری در نتایج رتبه بندی به طور مستقیم ندارد و صرفا عباراتی را که کاربر جستجو کرده بررسی می کند و بر اساس خواسته های کاربر سعی میکند بهترین نتیجه را نمایش دهد.

نحوه عملکرد مرغ مگس خوار
با وجود اینکه سوالات زیادی در مورد نحوه عملکرد فنی الگوریتم مرغ مگس خوار مطرح می شود اما گوگل تا کنون جزییاتی در مورد نحوه عملکرد این الگوریتم ارائه نداده است، مرغ مگس خوار بعد از الگوریتم گوگل کافئین که در سال 2009 ارائه شد و هدف از آن افزایش سرعت نتایج گوگل و ادغام آنها با نتایج شبکه های اجتماعی بود به عنوان جدیدترین الگوریتم بهبود نتایج گوگل ارائه شده است.

تمرکز اصلی مرغ مگس خوار بر روی عبارت جستجو شده است و این امکان را می دهد که گوگل عبارات فوق را به طور کامل تجزیه کرده و مورد بررسی قرار دهد. این موضوع سرعت دسترسی کاربران به پاسخ سوالاتی را که می خواهند افزایش خواهد داد.

مرغ مگس خوار ده روز است که به الگوریتم های گوگل اضافه شده و احتمال دارد که تا کنون تغییرات مربوط به این الگوریتم را در نتایج گوگل مشاهده کرده باشید. معمولا الگوریتم های جدید گوگل با تاخیر به سایر زبانها مانند فارسی وارد می شوند و هنوز اطلاع دقیقی از عملکرد این الگوریتم در زبان فارسی وجود ندارد.

آیا با آمدن مرغ مگس خوار الگوریتم های دیگر گوگل مانند Page Rank دیگر ارزشی نخواهند داشت؟

خیر، مرغ مگس خوار صرفا یک الگوریتم تکمیلی است و الگوریتم های قبلی در جای خود باقی خواهند مانند و کار خواهند کرد. الگوریتم های ضد اسپم گوگل پاندا و پنگوئن نیز همینطور خواهند بود.

آیا الگوریتم جدید به معنای تغییر ترافیک سایت های اینترنتی و تغییرات در رنکینگ آنها خواهد بود؟
خیر، در حالت کلی تغییرات اساسی در رنکینگ سایت ها بوجود نخواهد آمد بلکه عباراتی که کاربران جستجو می کنند تغییر پیدا خواهند کرد. البته این موضوع می تواند نهایتا به نفع برخی از سایت تمام شود و به ضرر برخی سایت های دیگر.

با ورود الگوریتم مرغ مگس خوار لازم است چه تغییراتی در سایت خود بدهیم؟

نیازی به انجام تغییرات در سایت شما نیست، اما این الگوریتم توجه ویژه گوگل به نیاز کاربران و عبارات جستجو شده را نشان می دهد. شما نیز می توانید با تحلیل عباراتی که کاربران سایت شما به دنبال آن هستند مطالب مفیدتری تولید کنید و محتوای خود را طبق عباراتی که مخاطبین شما به دنبال آن جستجو می کنند تولید نمایید.

درباره مرغ مگس خوار

دلیل نام گذاری الگوریتم جدید گوگل به مرغ مگس خوار از طرف گوگل اینگونه اعلام شده است که این پرنده دقیق و سریع است. دقت و سرعت دو عاملی است که در سیستم های هوشمند همواره در تناقض با هم قراردارند و همیشه در یک سیستم هوشمند باید یکی را فدای دیگری کرد.

مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده دنیا است. بال های این پرنده در هر ثانیه 70 بار به هم می خورند و در حالت عادی هرگز نمی توان بال زدن پرنده را مشاهده کرد، بالهای این پرنده در زمان شیرجه زدن در هر ثانیه 200 بار به هم می خورند.این پرنده می تواند با سرعت 30 مایل در ساعت پرواز کند و این توانائی را دارد که در زمان پرواز در یک نقطه ثابت بماند و یا حتی به سمت عقب حرکت کند.

  1. طراحی وب سایت
  2. طراحی سایت شرکتی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت تهران
  5. طراحی سایت
  6. سئو سایت
  7. سئو
  8. طراحی وب سایت
  9. طراحی سایت شرکتی
  10. طراحی سایت فروشگاهی
  11. طراحی سایت تهران
  12. طراحی سایت
  13. سئو سایت
  14. سئو
  15. طراحی وب سایت
طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:32

 

روشی هایی که برای استفاده در سئو بهتر است از آن اجتناب کنیم

واقعیت است که تعدادی از وبمسترها و متخصصین سئو ، خارج از مسیر عملیات بهینه سازی سایت را انجام می دهند. سئو هنگامی که بدون نتیجه باشد و زمان، انرژی و هزینه را از دست بدهد بدون معنی خواهد بود. از اهداف سئو باید نرخ تبدیل کاربران به مشتریان، درگیری مشتریان، آگاهی از برند و بازگشت سرمایه باشد. سئو افزایش رتبه الکسا و یا پیج رنک گوگل نیست. آیا شما فکر می کنید کاربران درون سایت صرفا به دلیل رنک بالای الکسا و پیج رنک گوگل وب سایت عملیات خرید را انجام خواهند داد؟

واقعیت است که تعدادی از وبمسترها و متخصصین سئو ، خارج از مسیر عملیات بهینه سازی سایت را انجام می دهند. سئو هنگامی که بدون نتیجه باشد و زمان، انرژی و هزینه را از دست بدهد بدون معنی خواهد بود.

از اهداف سئو باید نرخ تبدیل کاربران به مشتریان، درگیری مشتریان، آگاهی از برند و بازگشت سرمایه باشد. سئو افزایش رتبه الکسا و یا پیج رنک گوگل نیست. آیا شما فکر می کنید کاربران درون سایت صرفا به دلیل رنک بالای الکسا و پیج رنک گوگل وب سایت عملیات خرید را انجام خواهند داد؟

به خاطر داشته باشید آنها به محتوای با کیفیت نگاه می کنند. شاید یک فرد تازه کار خرید را به این دلایل از شما انجام دهد اما شرکت های بزرگ دنبال کیفیت می باشند.

در ادامه از این روش های سئو به دلیل جلوگیری از اسپم شدن وب سایت در موتورهای جستجو اجتناب کنید:

1-رنکینگ آلکسا:

تعداد زیادی از وب مسترها به رنک بالای آلکسا افتخار می کنند. اظهار نظر روی 300 بلاگ برای بهبود رتبه الکسا جنون آمیز هست.

الکسا یک شاخص معتبر نیست چراکه الکسا ترافیک نشات گرفته از نوار ابزار الکسا نصب شده در مرورگرها را شمارش می کند. متاسفانه باید اعلام کنیم که تعداد زیادی نرم افزار و ترفندهای آنلاین برای دستکاری رتبه الکسا در کوتاه مدت وجود دارد.

به نظر شما چند درصد از کاربران نوار ابزار الکسا را در مرورگرشان نصب می کنند؟ خیلی پایین تر از مقداری است که فکر می کنید. هنوز تعداد زیادی از وب مسترها برنامه روزانه ای برای بهبود رتبه وب سایت خود در الکسا انجام می دهند.

2- پیج رنک گوگل

زمان آن فرا رسیده است که پیج رنک گوگل را فراموش و به زباله دانی بفرستید. Mat Cutts مدیر تیم اسپم گوگل بیان کرده که دیگر نوار سبز پیج رنک در مرورگرها که پیج رنک گوگل را نشان می دهند به همانند قبل اهمیتی ندارد.

البته یک پیج رنک 7 بسیار با ارزش تر از یک پیج رنک 2 می باشد اما شما نباید فکر کنید که گوگل به دلیل پیج رنک بالا به شما جایزه می دهد و وب سایت را در صفحات بالای موتورهای جستجو قرار می دهد.

3- اظهار نظر در بلاگ ها

نرم افزارهایی وجود دارد که در یک دقیقه می تواند هزاران اظهار نظر و لینک در بلاگ ها بگذارد. شاید در کوتاه مدت این روش بتواند به بهبود رتبه وب سایت کمک کند اما باید متوجه باشید سئو تغییر کرده و هدف آن یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

وبمستران در بلاگ ها برای دریافت بک لینک به اظهار نظر می پردازند اما ما به شما اعلام می کنیم که ترافیک بدست آمده از موتورهای جستجو چه از خود ارگانیک و چه از تبلیغات کلیکی دارای ارزش بالاتری می باشند.

4- وبلاگ نویسی

در حال حاضر بلاگ سازی بحث داغی در جامعه وب مسترها می باشد. گوگل بعد از آپدیت الگوریتم پنگوئن دستیابی لینک از دایرکتوری وبلاگ ها و دایرکتوری مقالات را محدود کرده است. هنگامی که شما به طور دائم وبلاگ می سازید احتمال اینکه ترافیک، لینک ها و آگاهی از برند، مورد سو ظن گوگل قرار بگیرند افزایش پیدا می کند.

وبلاگ نویسی راحت ترین روش برای دستیابی به لینک است و شما می توانید از این اسلحه قدرتمند استفاده کنید اما نباید غفلت کنید که بیش از حد به آن عمل کنید.

در انتها همیشه به خاطر داشته باشید که ما برای بهینه سازی سایت برای افزایش رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو باید از مجموعه ای از روش ها استفاده کنیم که به بازگشت سرمایه که همان ROI است برسیم.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان  ، طراحی سایت تبریز

طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:31

مراکز تبادل ترافیک اینترنتی چیست؟

مراکز تبادل ترافیک اینترنتی، زیرساخت‌های فیزیکی هستند که از طریق آن‌ها ارایه دهندگان خدمات اینترنتی یا ISP ها می‌توانند به راحتی ترافیک اینترنت را میان شبکه‌های خود مبادله کنند. مراکز تبادل ترافیک اینترنتی، زیرساخت‌های فیزیکی هستند که از طریق آن‌ها ارایه دهندگان خدمات اینترنتی یا ISP ها می‌توانند به راحتی ترافیک اینترنت را میان شبکه‌های خود مبادله کرده و از این طریق ضن ارتقای کیفیت سرویس‌های مختلف خود باعث کاهش هزینه‌ها و مدیریت هر چه بهتر توزیع محتوای داخلی شوند.

مراکز تبادل ترافیک اینترنتی، زیرساخت‌های فیزیکی هستند که از طریق آن‌ها ارایه دهندگان خدمات اینترنتی یا ISP ها می‌توانند به راحتی ترافیک اینترنت را میان شبکه‌های خود مبادله کنند. مراکز تبادل ترافیک اینترنتی، زیرساخت‌های فیزیکی هستند که از طریق آن‌ها ارایه دهندگان خدمات اینترنتی یا ISP ها می‌توانند به راحتی ترافیک اینترنت را میان شبکه‌های خود مبادله کرده و از این طریق ضن ارتقای کیفیت سرویس‌های مختلف خود باعث کاهش هزینه‌ها و مدیریت هر چه بهتر توزیع محتوای داخلی شوند.

با ایجاد مراکز (IXP) در نقاط مختلف کشور و مدیریت ترافیک داخلی در این مراکز گردش ترافیک دیتا در شبکه داخلی محدود شده و ظرفیت قابل توجهی از شبکه فعلی زیرساخت آزاد می‌شود، علاوه بر این، ایجاد این مراکز باعث جلوگیری از خروج ترافیک دیتای کشور از درگاه‌های بین‌المللی شده و افزایش ضریب ایمنی و کیفیت سرویس را در جریان ارتباطات به همراه خواهد داشت.

مزایای ایجاد مراکز تبادل ترافیک دیتا

- امکان نظارت بر ترافیک میان اپراتورها و اعمال مدیریت و سیاست‌های لازم

- اتصال مستقیم اپراتورها به یکدیگر و افزایش کیفیت و سرعت دسترسی بین آن‌ها

- ایجاد یک نقطه مشترک در راستای ایجاد شبکه ملی اطلاعات و اشتراک‌گذاری بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌ها

- ایجاد بیشتر مناسب و امن برای شبکه توزیع محتوای داخلی

- ایجاد بستر مناسب برای میزبانی و توزع محتوای پربیننده خارجی

- امکان ارایه سرویس‌هایی نظیر Cache Server، آموزش مجازی، تلفن اینترنتی و...

- فرهم نمودن امکان ارایه محتوای داخلی و کاهش تقاضا جهت سرویس اینترنت و در نتیجه استفاده بهینه از پهنای‌باند بین‌الملل

 توجه به این نکته اساسی ضروری است که ایجاد و توسعه مراکز متعدد در نقاط مختلف کشور باعث خواهد شد که سطح فعالیت این مراکز گستره محلی یافته و در صورت آسیب‌دیدگان هر یک از این مراکز، سایر مراکز به فعالیت‌ خود ادامه داده و کل شبکه ارتباطی از اختلالات ناشی از آن در امان بماند.

به همین منظور شرکت ارتباطات زیرساخت با آگاهی از اهمیت موضوع و در راستای چشم‌انداز و اهداف پیش‌بینی شده خود که همانا ایجاد شبکه‌ای یکپارچه، منسجم، ایمن و کار است، پس از انجام مطالعات تکمیلی و بررسی کامل ساختار شبکه موجود اقدام به طراحی اولیه «ابر مراکز تبادل ترافیک دیتای کشور» نموده است.

طرح اولیه این پروژه در برگیرنده مراکز تبادل ترافیک دیتای شهرهای تهران، تبریز و شیراز است که فاز اول آن یعنی دو مرکز در شهر تهران، طی سال گذشته مورد اجراء قرار گرفته و فازهای بعدی در برنامه‌های آتی این شرکت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که مراکز تبادل ترافیک دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت دارای مزایایی به شرح زیر است:

- قرار گرفتن در مسیر ترانزیت ارتباطات ایران و اروپا

- قرار گرفتن در نقاط اصلی شبکه دیتای کشور

- و امکان توزیع بهینه محتوای داخلی در کل کشور

  1. سئو
  2. طراحی وب سایت
  3. طراحی سایت شرکتی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. طراحی سایت تهران
  6. طراحی سایت
  7. سئو سایت
  8. سئو
  9. طراحی وب سایت
  10. طراحی سایت تهران
  11. طراحی سایت
  12. سئو سایت
طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل...
ما را در سایت طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بودای نهان بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:30